EstiMesti

Roberto Bolle & Friends

Posted on: July 22, 2011

Dün ünlü balet Roberto Bolle ve arkadaşlarını izlemeye Harbiye AÇık Hava Tiyatrosu’na gittim. Tabii gitmeden önce bütün gün söylendim, kendi kendimi yedim… Hatta beni davet eden arkadaşım Ilayda’yı caydırmak için alternatif programlar sunup vazgeçirmeye bile çalıştım…

Neyse, en sonunda kendimizi Açık Hava Tiyatrosunda bulduk ve gösteri başladı…

Program 10 farklı kareografiden oluşuyordu ve hepsi max 15-20 dakika sürüyordu… Kimi klasik, kimi modern olan ve birbirinden yetenekli dansçıların muhteşem showlarını izlerken inanın büyülendim. Ve kendime çok kızdım!!! Bütün gün oflayıp puflayan ben, kendimi birden sahnedeki adrenalinin etkisinden sarhoş edasıyla çılgınca alkışlayıp “Bravooo” diye bağırırken buldum… Ve işte o zaman anladım ki içinde bulunduğum bu yeni ortamdan çok keyif alıyorum!!! 2 saat süren gösteri tek kelimeyle muhteşemdi… Roberto Bolle ve diğer dansçılardan ikizler olan Jiri ve Otto Bubenicek benim favorilerimdi… Hatta Thais adlı kareografi 3 erkekten oluşmasına rağmen inanılmaz estetikti…

Ama benim en çok keyif aldığım ikizlerin dansı, kareografisi ve müziğiydi. Les Indomptes adlı eserde, dans eden iki adam arasındaki diyalogları ve aynı karakterin karşı ruhlarını yansıtıyor. Bu yüzden beni gerçekten en çok etkileyen bu dansı sizlerlede paylaşmak istedim…

Bana bu güzel duyguları yaşattırdığın için seni çok seviyorum Ilaydacım…İyiki varsın iyiki sanat aşığısın…

PS: Bu arada itiraf etmeliyim ki en keyif aldıklarımdan bir tanesi de Ballet 101 – muhakkak izleyin!!! Hem komik hem büyüleyici…

1 Response to "Roberto Bolle & Friends"

Canim benim sen de iyi ki varsin! begenmene cok sevindim, hep gidelim, hayat “sanat”la guzel be Esti Mestim : )

Bak bu da benim dun sana hikayesini anlattigim, Pina Bausch’da dinleyip vuruldugum sarki :

Leave a comment

Memories

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 8 other subscribers
July 2011
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031