EstiMesti

Belediye Nazarı

Posted on: July 28, 2011

Nazara geldim sormayın… Görünmedik kaza ya da beklenmedik kaza mı desem?

Kim yolun ortasına kaya parçası koyar ve neden? Üstelik hergün geçtiğim yol… Beyoğlu taraflarında çalıştığım için arabamı o civardaki otoparklara bırakıyorum. Ne yazık ki çok dar sokaklar – hadi o da problem değil ama bu dar sokaklarda aynı zamanda hem dönmek hem yayalara yol vermek, hem de önünde park eden arabalara sıyrıksız geçebilen ben … Evet o ben, ne yazık ki kocaman kaya parçasını göremedim… Araştırmamı yaptım, gündüzleri belediye o yolu kapattığı için taşı koyuyorlarmış…

Cana geleceğine tabii ki mala gelsin ama böyle göz göre göre ya da göremiye göremiye de acı oluyor….

Mağdurum da mağdurum… Beyoğlu Belediyesi’ne olan kırgınlığımı dile getirmek istiyorum 😦

Tags:

4 Responses to "Belediye Nazarı"

geçmiş olsun Esti’cim..bu belediyeler sayesinde bize daha çooook nazar değer 😦

Çok teşekkürler Azra’cım… 😦

Geçmişolsun..İstanbul tariğinde ve yollarında araba kullanabilmek, hasar almadan, büyük bir mucize:)Fakat aklında olsun,bu hasarın içn geçerli olur mu bilmem ama,ufak hasrlarda,4 adet,Autoking denilen bir yer diyim(ne diyeceğimi bilemedim),kaskonu bozmadan,yılda bir kere onarım yapıyor..Hiçbir ücrette ödemiyorsun..Ve orjinalliğine uygun yapıyorlar..

Aaa hiç bilmiyordum çok teşekkürler 🙂

Leave a comment

Memories

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 8 other subscribers
July 2011
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031